חיפוש

איך להתכונן לקראת שנת המס החדשה?

על מנת שתוכלו להתכונן לקראת שנת המס החדשה ישנה חשיבות לשימוש בכלים מתקדמים אשר יאפשרו לכם לקבל מידע קונקרטי לגבי ההוצאות שלכם. מהו הכלי הטוב ביותר? להלן הפרטים.

שנת מס חדשה – הזדמנות ליציאה כלכלית נבונה

שנת המס החדשה מהווה הזדמנות בעבורם לנהל את הכספים שלכם בצורה טובה יותר, כך שתוכלו לנצל את המשכורת במלואה ולא להרגיש בסוף כל חודש כי אתם נותרים עם אפס שקלים בבנק. למעשה, שנת המס מהווה ללא ספק הזדמנות לבדיקה של שירותים אותם אתם מקבלים, ואפשרות להוזלה משמעותית אשר יכולה להגיע גם למאות ואלפי שקלים מדי שנה. על כן, כיצד נוכל לבצע זאת? הכירו את מיזם הר הביטוח – מיזם אשר עתיד לשנות את חייכם מקצה אל הקצה.

לוח שנה

מיזם הר הביטוח – איתור כפל ביטוחי והוזלה משמעותית בעלויות הביטוח

יודע כל אדם כי אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר היא ללא ספק בתחום הביטוח, וזאת לאור העובדה כי מדובר בהוצאה אשר למשפחה יכולה להגיע גם לאלפי שקלים מדי חודש. יחד עם זאת, רבים מאזרחי ישראל אינם מודעים לעובדה כי הם מחזיקים בכפל ביטוחי, מצב בו הם משלמים בעבור אותו מוצר ביטוח תשלום כפול ולעיתים גם מכופל. למעשה, המפקח על ענף הביטוח מנסה בשנים האחרונות לעזור לציבור לבדוק האם יש ברשותו כפל ביטוחי ע"י פתיחה של אתר הר הביטוח, אולם רבים מהישראלים נותרו מאוכזבים וזאת לאור העובדה כי המידע אשר ניתן באמצעות האתר הוא לא מלא, אלא יש לפנות לחברות הביטוח באופן עצמאי. אולם, המיזם העצמאי הר הביטוח מאפשר לכם לקבל מידע קונקרטי לגבי הביטוחים הקיימים ולחסוך, באופן קל ושקוף. כיצד? להלן הפרטים.

היכנסו עוד היום לאתר הר הביטוח ותצאו לדרך כלכלית חדשה

מיזם הר הביטוח הוא מיזם אותו הקים קובי ארנפלד, סוכן ביטוח בעל ניסיון של שנים רבות בתחום. המיזם החדשני הזה מנוהל באמצעות בית ההשקעות מיטב דש, וזאת על מנת להעניק לציבור את האפשרות לקבל גישה מוחלטת ומלאה אל המוצרים הביטוחים, כמו גם בכדי להוזיל את עלויות דמי הניהול אותו הציבור משלם בעבור שירותי ביטוח שונים. צוות המומחים של החברה אשר מורכב מאנשי מקצוע אובייקטיבים לחלוטין יעניק לכם אפשרות לקבלה של דו"ח מקיף אודות המוצרים הביטוחים כמו גם אפשרות להוזלה שלהם, בהתבסס על הניסיון כמו גם כוח ההתמקחות אל מול חברות הביטוח. מדובר בהזדמנות חסרת תקדים להיכנס לדרך כלכלית נבונה וחדשה לקראת שנת המס החדשה, ובכך לחסוך מאות ולעיתים גם אלפי שקלים.

אולי תאהבו גם את