חיפוש

המצבר שבק חיים? בגלל זה לירון מצברים פה!

ישנם סימנים אשר מעידים על כך שהמנוע שלנו שבק חיים או עומד לשבוק חיים. כיצד נדע? כל הפרטים.

 

כיצד נדע שהמצבר שלנו שבק חיים?

לא תמיד אנו יודעים להגיד בוודאות שהמצבר שלנו שבק חיים. לעיתים, רק במידה והרכב לא מניע לחלוטין אנו מבינים כי אכן זה המקרה אבל כמו שמסבירים המומחים של לירון מצברים, ישנם סימנים מקדימים אשר מעידים כי תם זמנו של המצבר:

  • גובה מים נמוך – מדובר בפרמטר בולט ביותר הנראה לעין, כאשר במידה ואנו מבחינים כי גובה המים נמוך מדי או נמצא מתחת לסף מדובר בסימן על כך שהמצבר עומד לסיים את חייו.
  • שמיעת תקתוקים – בניגוד לחוש הראייה ניתן להשתמש גם בחוש השמיעה ולהקשיב האם בזמן ההתנעה נשמעים תקתוקים. אם אכן נשמעים תקתוקים חזקים, מדובר בסימן לא טוב לגבי המצבר שלכם.
  • אורות קדמיים חלשים – המצבר כאמור שולט על כל מערכת ההולכה החשמלית של הרכב, כמו גם על האורות. אם האורות שלכם חלשים מהרגיל, סימן שיש לבדוק את המצבר.
  • התנעה ארוכה מהרגיל – כידוע, כאשר אנו נכנסים לרכב שלנו אנו מתניעים ומתחילים בנסיעה. אבל, אם אנו רואים כי זמן ההתנעה הוא ארוך מהרגיל מדובר בסימן לא קטן לכך שיש צורך בהחלפה של המצבר. כמובן שאם הרכב לא מניע לחלוטין, רוב הסיכויים הם שאכן מדובר בבעיה שמקורה במצבר ויש להחליפו. לכן, המצב שבק חיים? בגלל זה לירון מצברים פה, כדי להעניק לכם שירות מיטבי אשר מאפשר לכם לקבל באופן מידי עזרה וסיוע בהחלפת המצבר. לירון מצברים מאפשרת לבצע הזמנה של מצבר לרכב בהתאם לייעוץ מקצועי כך שהמצבר שתקבלו עד הבית יהיה מותאם בדיוק עבור סוג הרכב שלכם. לכן, אם המצבר שלכם כבר שבק חיים ואיננו עובד – יש לכם כתובת. לירון מצברים היא החברה המובילה בישראל להחלפת מצברים עד בית הלקוח, 24/7. באמצעות השירות החדשני אותה מעניקה החברה ניתן לקבל שירות עד הבית של רכישת מצבר כך שפעולת הרכישה תהיה נעימה, מקצועית ומותאמת באופן מדויק לצרכים ולתקציב שלכם. השירות אותו מציעה החברה איננו כולל רק פעולת רכישה אצל החברה אלא גם אפשרות להתקנה מקצועית ע"י צוות המומחים של החברה, זאת משום שהחברה מספקת ייעוץ מקצועי וראשוני לכל סוגי הרכבים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי המצבר אשר מותקן ברכב שלכם מתאים. כאמור, ההתקנה מתבצעת ע"י צוות מומחים מהטובים ביותר אשר קיימים היום בתחום, להם ידע נרחב בהתאמה מדויקת של המצבר לסוג הרכב. בנוסף, תוכלו למצוא בלירון מצברים את כל המצברים הטובים ביותר בשוק מהמותגים הטובים ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים כי המצבר שרכשתם במיטב כספכם הוא הטוב ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

החלפת מצבר

 

אולי תאהבו גם את