חיפוש

איך תוכלו להגן על הציוד בגינה שלכם בחורף

למי שיש גינה בבית יודע כי בכדי לשמור עליה נעימה וירוקה יש להשקיע בה ולשמור עלייה לאורך כל השנה.

עם זאת, בעונת החורף האפשרויות שהיא תיהרס הן רבות יותר מכל עונה אחרת.

על כן, תצטרכו להשקיע זמן ומאמצים לשמור הן על הנראות של הגינה והן על הציוד הנמצא בה בכדי שלא יפגע מתופעות העונה כמו גשם ורוחות.

איך לעשות זאת? על כך ועוד תוכלו לקרוא בכתבה שלפניכם.

למה כדאי לכם גינה גם בעונת החורף

נכון שעונות הקיץ והאביב הן זמן כיף ונוח לבלות בגינה יחד עם השמש המחממת והפרחים הצומחים. ישנם כאלה שאוהבים להשתזף בגינה, כאלה שאוהבים לקרוא ספר או סתם לבלות ולשחק עם הילדים. בחורף פחות נעים, אך עדיין לגינה יש את היתרונות שלה. ניתן לארח בה אנשים, לשמור על חפצים גדולים שפחות מתאימים לבית כמו אופניים או כלי עבודה ועוד. בכדי שהגינה תשמר גם בחורף תצטרכו לדאוג לה בכמה בחינות.

 

ריהוט לגינה

אחד הדברים הכי כיפיים בגינה הוא פשוט לשבת בה, להסתכל על הנוף, הירוק שמסביב ולשתות כוס קפה או תה בנחת. או לחלופין לארח בה משפחה וחברים לארוחה או מסיבת ברביקיו. לשם כך, תצטרכו ריהוט לגינה הכולל כיסאות ושולחנות מותאמים. כחלק מהנראות של הדירה כדאי לקנות כאלה שיוסיפו ליופי שלה וגם יהיו נוחים. קיימות היום אפשרויות רבות לריהוט גינה ביניהם סטים מפלסטיק, מעץ, מזכוכית או מבד.

 

לכסות טוב

כפי שציינו ישנם רהיטים לגינה המיוצרים מחומרים שונים שרובם עלולים להיפגע ולהינזק מסיבות שונות ביניהן ההשלכות של עונת החורף. הרהיטים יכולים להתלכלך מסופות ורוחות שמביאות עימן אבק או להירטב מטיפות הגשם ועוד. על מנת לשמור עליהם כדאי לקנות כיסוי לכיסאות ולשולחן ובכך לאטום אותם היטב. בדרך זו תוכלו להמשיך להשתמש ברהיטים זמן ממושך מבלי לקנות בכל שנה שוב.

 

סגירה של הגינה

קיימת אפשרות נוספת שכדאי שתבחנו והיא סגירה של הגינה באמצעות סוכך המותאם לגינות ולשטחים רחבים. הסוכך מורכב ממסילות אלומיניום שניתן להפעיל על – ידי מנגנון חשמלי וכך ניתן לשלוט על אופן הפתיחה והסגירה של הסוכך ועל כמה שטח יתפרס. סוכך זה עמיד מבחינת רוחות וגשמים וכך יוכל לספק הגנה נוספת לציוד הגינה שלכם וכן, לגינה עצמה וכל הנמצא בה.

 

בסיכומו של דבר

עונת החורף מביאה עימה קור, גשמים ורוחות שלעיתים עשויים לפגוע במה שנמצא מחוץ לבית כמו הגינה והציוד הנמצא בה. על כן, בכדי לשמור על ציוד הגינה שלכם, כדאי שתרכשו כיסויים המותאמים לרהיטי הגינה בהם ניתן להשתמש בעונה זו. בנוסף, כדי למקסם את השמירה על ציוד הגינה, תוכלו להתקין סוכך מסילות המותאם לגינות ומטרתו לשמור עליהן מפני נזקי הגשם והרוחות.

בד קשיח
בד קשיח

 

אולי תאהבו גם את

מתקינים
מתי מחליפים את הדוד?

פתחתם את הברז, וגיליתם שהמים החמים לא מגיעים? או שפתחתם את הדוד ומיד נוצר קצר חשמלי? סימן שככל הנראה יש בעיה בדוד שלכם. חשוב לדעת

קראו עוד »
אישה שוכבת במיטה
איפה כדאי לקנות מיטות?

אם הגעתם למאמר הזה כנראה שאתם עומדים לעבור דירה בקרוב או שאתם לקראת שיפוץ הדירה הנוכחית שלכם. כחלק מהשיפוץ או העיצוב המחודש שאתם עורכים בדירה,

קראו עוד »
גחלים
מנגל משפחתי מומלץ

סוגי המנגלים השונים מספקים חוויות שונות, על האש מוצלח מחייב גריל מוצלח, קיימים בשוק מנגלים רבים כל כך שהצרכן הפשוט, וגם זה המתוחכם, עלול להסתבך

קראו עוד »