חיפוש

אמן חושים מומלץ

לאחרונה נחשפנו לצערנו למצבים שבהם מכרים וקרובי משפחה שלנו הזמינו מפעילים לאירוע שלהם וגילו שהם עשו טעות. במקרה אחד, המפעיל הוזמן לאירוע חגיגות יום הולדת 60 והתגלה, רק בעת הגעתו של המפעיל, התגלה שההופעה שלו מתאימה בכלל לילדים. במקרה אחר, הוזמן קוסם שהתגלה כמי שאינו יודע בכלל לבצע קסמים. מדובר במצבים לא נעימים בלשון המעטה. כדי שאתם לא תמצאו את עצמכם במצבים אלו, הכנו עבורכם מדריך למציאת אמן חושים מומלץ, כזה שיתאים לאירוע שלכם ויגרום לכם ליהנות מכל רגע. להלן המדריך והטיפים שכדאי שתכירו מקרוב:

 

קודם כל – תפנו לאמן חושים רק אחרי שקיבלתם עליו המלצה

הכלל הראשון שנכון לא רק לגבי אמני חושים, אלא לכל בעלי המקצוע באשר הם – תבדקו שיש לכם המלצות, ותבדקו שמדובר בהמלצות אמינות. לפעמים אנחנו שומעים על ממליצים לא אמינים. מדובר בקרובי משפחה או חברים של אמן חושים שרוצים לקדם אותו, אז הם מפרסמים אותו בכל הזדמנות אפשרית באמצעות אחת או יותר מהאפשרויות הבאות:

  • באמצעות הודעות כביכול לא פרסומיות בקבוצות וואצאפ
  • באמצעות פרסום תגובות בקבוצות פייסבוק ועוד

 

לכן, תשימו לב, אם אתם שומעים המלצה על אמן חושים מאדם שאינכם מכירים – אל תיקחו את ההמלצה כמובן מאליו, ותיישמו את 2 הטיפים הבאים, שיאפשרו לכם לדעת אם אכן מדובר באמן חושים מומלץ.

 

תבררו אם אתם יכולים להיות נוכחים בהופעה של האמן

אמן חושים מומלץ הוא כזה שמופיע לעיתים קרובות באירועים שונים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן שכזה, אתם צריכים לפנות אליו ולברר אם אתם יכולים להיות נוכחים בהופעה שהוא צפוי לקיים בקרוב.

שימו לב, אמן חושים מומלץ צפוי לקבל את הבקשה שלכם בהבנה ולהציע לכם תאריך מסוים שבו הוא מופיע באירוע כלשהו. לעומת זאת, אמן חושים שאינו מומלץ, כנראה יתמודד עם הבקשה שלכם באמצעות אחת מהדרכים הבאות:

  • יתחמק מהבקשה שלכם
  • יכעס עליכם ויאמר לכם שאין אפשרות להגיע למופע שלו מבלי לשלם על כרטיס

 

תסתכלו על סרטונים מהופעות קודמות שהופצו ברחבי הרשת

אם קבעתם עם אמן החושים שתגיעו לצפות בהופעה שלו, זה מצוין, אבל לא מספיק. כעת, אתם צריכים גם לבדוק אם יש סרטונים מהופעות קודמות שלו שהופצו ברחבי הרשת. כך תוכלו לראות אם אכן מדובר באמן חושים מומלץ. חשוב שתשימו לב לעניין אחד חשוב, הצילום. חשוב שתבדקו אם מדובר בסרטונים חובבניים שצולמו על ידי אורחים באירוע או אם מדובר בסרטונים מקצועיים.

אם מדובר בסרטונים מקצועיים, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם עסק עם אמן חושים מקצועי, כזה שיודע להשקיע את מיטב כספו בסרטונים כדי להראות למתעניינים בו שמדובר באמן חושים שיודע לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

 

אמן חושים עם קלפים
אמן חושים עם קלפים

אולי תאהבו גם את