חיפוש

באיזה ציוד משתמשים לפריצת מכוניות?

לגלות שיש לכם בעיה במכונית ואתם לא מצליחים לפתוח אותה זה מטריד. יכולות להיות לכך סיבות מגוונות, אך מה שבטוח זה שאם אתם צריכים להיכנס לרכב ולא מצליחים, עכשיו זה הזמן לפרוץ את המכונית בעזרת אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש. איך עושים זאת וכמה מהר הם יגיעו למקום? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

בדקו שאתם מזמינים מנעולן שיש לו ציוד מתאים

אחד מהדברים הראשונים שאתם צריכים לדעת על שירותי פריצה, זה שלא כל מי שיודע לפרוץ דלתות יודע גם לפרוץ מכוניות. לכן חשוב כמובן לברר מראש שאתם פונים אל אותם אנשי מקצוע שיודעים איך להתמודד גם עם פריצת מכוניות, כי אחרת הם אומנם יגיעו למקום שבו אתם תקועים עם הרכב, אך הם לא באמת יוכלו לעשות לכם על הצד הטוב ביותר.

בנוסף, חשוב מאוד לבדוק שאתם מזמינים מנעולן מקצועי שיש לו ציוד מתאים. בדרך כלל כאשר מדברים על ציוד שמתאים לפריצת רכבים, מדברים על ציוד כמו:

  • כרית ניפוח ומוט משיכה
  • מנורה חכמה
  • כלי דגדוג
  • קלין להפרדת חלון ועוד

 

אומנם אתם לא חייבים לתחקר את המנעולן שלכם איזה ציוד בדיוק הוא מחזיק, אך בהחלט כדאי יהיה לברר מראש שהוא מבין לקראת איזו משימה הוא מגיע.

 

האם יש מקרים שבהם כדאי לפרוץ לבד למכונית?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם חושבים גם על האפשרות הזאת, כי אחרי הכול, להזמין מנעולן זה בדרך כלל אומר שצריך יהיה לחכות לו לא מעט זמן.

מצד שני, חשוב שתבינו: כל עוד לא מדובר על סכנת חיים, כמו מצב שבו תינוק נמצא ברכב הנעול או חיית מחמד נמצאת שם בחום של שלושים מעלות ויותר, הרי שכדאי לחכות למנעולן.

זה נכון גם מבחינת ההחזר של הביטוח, כי אם חברת הביטוח תדע שבגלל חוסר סבלנות, ובלי שהיה בכך כל צורך, פרצת לבד את הרכב, היא כנראה לא תיתן לכם כיסוי על כך אפילו אם עקרונית תהיו זכאים לו.

 

בדקו באיזה מנעולן אתם בוחרים

מעבר לכך שצריך לבחור מנעולן מקצועי, שיודע לפרוץ דלתות ושיש לו ציוד מתאים, כמובן שצריך לבדוק עוד כמה פרטים חשובים. למשל, תוך כמה זמן הוא יגיע למקום? והאם הוא מומלץ? האם הוא מנעולן אמין שעובד בפועל עם כל האישורים הנדרשים? חשוב שתבדקו את הפרטים האלה כי הרעיון בהזמנת מנעולן הוא לצאת כמה שיותר מרוצים.

זה לא משנה אם אתם מזמינים שירותי פריצת רכבים או שאתם צריכים שמישהו יגיע לעזור לכם להחליף את הצילינדר בדלת הכניסה למשרד. מה שבטוח זה שהיום, כאשר אפשר להזמין אנשי מקצוע בעלי תודעת שירות גבוהה, חבל יהיה לוותר על כך ולהתפשר על מישהו שלא יעשה הכול כדי שתצאו כמה שיותר מרוצים.

פריצת מכונית
פריצת מכונית

אולי תאהבו גם את

גילוי נזילות
פתיחת סתימה בניאגרה

יש כל כך הרבה דברים שיכולים להתקלקל בבית שלנו ולהפוך את היום לפשוט בלתי נסבל. אבל נדמה שהגרועה שבהם היא לחזור הביתה ולגלות סתימה ענקית

קראו עוד »