חיפוש

מה זה הר הביטוח ואיך בדיקה כזו יכולה לחסוך לכם הרבה כסף

בדיקת הר ביטוח היא בדיקה שהופכת לפופולרית ורווחת יותר ויותר, שכן רבים האנשים שמעוניינים להיות בשליטה על הפוליסות והכסף שלהם, ולחסוך כסף ככל האפשר. בדיקת הר הביטוח היא בדיקה חינמית שמאפשרת לאחר הזנת מספר פרטים אישיים, לפרט לאזרח את כל הפוליסות והביטוחים שרשומים על שמו. בעזרת השגת הנתונים הללו, יכול האזרח לבחון איזה ביטוחים קיימים לו ונלקחים לו מהוראת הקבע כל חודש, והאם יש לו ביטוחים כפולים או ביטוחים מיותר שאין לו בהם צורך.

בצורה הזו, יכולה הבדיקה לחסוך לכל אחד הרבה מאד כסף. רבים האנשים שבטעות יוצרים על שמם ביטוחים כפולים ולא יודעים מכך, מאחר ואנחנו לא באמת מודעים רבות לביטוחים שרכשנו וממשיכים לשלם עליהם. לכן מדובר בבדיקה מומלצת וכדאית, לשם כך לפניכם כל מה שצריך לדעת על מה זה הר ביטוח ואיך בדיקה כזו יכולה לחסוך לכם הרבה כסף.

 

מה היא בדיוק בדיקת הר הביטוח ומה מטרתה המרכזית?

בדיקת הר הביטוח הינה בדיקה שכל אחד מאתנו יכול לעשות באופן פשוט ומהיר באינטרנט, ואף באופן חינמי לחלוטין. מדובר בבדיקה שנערכת תחת פיקוח ממשלתי, ובאתר של משרד האוצר, כך שזו בדיקה בטוחה בה אנחנו יכולים לישון בלילה בשקט לאחר הזנת הפרטים האישיים שלנו ובדיקת הפוליסות שרשומות על שמנו. מטרתה של הבדיקה היא לסייע לאזרחי המדינה, הלבין מה הם הביטוחים הקיימים על שמם וכך לאפשר להם לאתר ביטוחים כפולים שיצרו, או ביטוחים מיותרים שאין להם באמת צורך או רצון בם, וכך הבדיקה למעשה עשויה לחסוך עבורנו כסף רב שמתבזבז לחינם בתשלומים חודשיים אוטומטיים, לביטוחים ופוליסות מיותרות לחלוטין.

 

מה חשוב לדעת על בדיקת הר הביטוח לפני השימוש בה?

לפני שניגשים להזין את הפרטים ולקבל את המידע החשוב הזה, שיכול לחסוך לכם כל כך הרבה עלויות מיותרות – כדאי להבין לעומק מול מה אתם עומדים ולהכיר את מאפייניה של הבדיקה. בדיוק בשביל זה, לפניכם מספר שאלות ותשובות חשובות על בדיקת 'הר הביטוח':

 

האם היא עולה כסף?

בדיקת הר הביטוח, היא בדיקה שמוצעת לגמרי בחינם. לעומת מספר אתרים וחברות שדורשות כסף עבור קבלת המידע והשירות שלהם, כאן מדובר באתר מטעם משרד בממשלה כך שהיא מוצעת לגמרי בחינם. חשוב להבין זאת כי במידה וקשים ממכם כסף עבור מידע על כפל ביטוחים או עבור פירוט הפוליסות שלכם – מדובר במעשה לא תקין וזכותכם ההיא לקבל את השירות בחינם.

 

כיצד היא יכולה לחסוך לכם כסף?

בדיקת הר הביטוח יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, מעצם מטרתה להציג בפניכם את הביטוחים עליהם אתם משלמים. בעזרת תצוגה מרוכזת של כל הביטוחים והפוליסות שנמצאות כיום על שלכם – אתם יכולים לראות בדיוק על מה אתם משלמים, ולבטל ביטוח כפול, או ביטוח שאינו רלוונטי עוד.

 

מחשבון וטופס

 

אולי תאהבו גם את