חיפוש

מיתוג עסקי – מהו התהליך?

רבים תוהים לעצמם מהו התהליך של מיתוג עסקי וכיצד הוא מתבצע. אספנו עבורכם את הדגשים החשובים ביותר כך שתדעו מראש בפני מה אתם עומדים.

מיתוג עסקי – תהליך ארוך טווח  

מיתוג עסקי הוא תהליך ארוך טווח אשר דורש התערבות של אנשי מקצוע כך שהתהליך יתבצע בצורה הטובה והאיכותית ביותר, זאת משום שמדובר בתהליך חשוב אשר בכוחו לשנות את עתידו של העסק, ולכן ישנה חשיבות רבה להתייעצות עם חברה מקצועית אשר מכירה את התחום ויודעת להעניק תוכנית מיתוג אסטרטגית ונכונה בהתאם לצרכים של בעל העסק.

תהליך מיתוג

תהליך מיתוג עסקי – כיצד הוא מתבצע?

  • עיצוב לוגו – כל מותג, גם אם מדובר בחברת ענק או בעסק קטן חייב שיהיה לו לוגו אשר יגרום לקהל לדעת באופן מידי כי מדובר באותו בעל עסק. זה נכון לגבי הלבשה, כמו גם לגבי רכבים או כל תחום ולכן מדובר בלוגו אשר מתאים לא רק לעסקים גדולים וארגונים אלא גם לעסקים קטנים ובינונים. עיצוב של לוגו היא הפעולה הראשונה אותה מבצעים בהליך המיתוג העסקי, כאשר יש להקדיש מחשבה רבה לעיצוב כך שהוא יהיה זכיר וקליט. המטרה היא שהלוגו ייחרט בזיכרונם של הלקוחות, כך שהם ידעו באופן אוטומטי באיזה עסק מדובר.
  • חקר קהל היעד – בתהליך של מיתוג עסקי מתבצע חקר מעמיק אודות קהל היעד, כמו גם מהם הצרכים והרצונות שלו. חשוב מאוד לזכור כי מיתוג עסקי חייב להיות ממוקד ולכן בתהליך מתבצע חקר מקיף אודות קהל היעד – גיל, מגדר, העדפות אישיות והרגלי קנייה. ככל שקהל היעד יהיה ממוקד יותר, כך המיתוג העסקי יהיה מיטבי ככל האפשר ומוצלח יותר.
  • בחינת מתחרים – על מנת שעסק יצליח עליו להכיר היטב את המתחרים שלו, בעיקר כאשר מדובר בענף בו השוק תחרותי מאוד כמו הלבשה, רכב, ייעוץ מקצועי וכו'. על כן בתהליך המיתוג העסקי מתבצע מחקר אודות המתחרים כמו גם היתרונות והחסרונות שלהם ביחס לעסק.
  • שימוש בפלטפורמות פרסום – חלק מתהליך המיתוג העסקי מתעסק בבחירה נכונה של פלטפורמות פרסום, בהתאם למותג. האם כדאי להשתמש רק באינטרנט, או שמא באמצעי הפרסום המסורתיים? כל זאת ועוד נבחנים תוך כדי התהליך ולרוב מדובר בתהליך אשר דורש ניסוי וטעייה בהתאם לביצועיים.

כאמור, ביצוע של מיתוג עסקי הוא חשוב עבור כל בעל עסק אבל חשוב מכך – לקחת חברה מקצועית אשר בקיאה בתחום ויודעת להכין תוכנית מיתוג מצוינת. אם אתם מעוניינים למתג את העסק שלכם, פנו בהקדם לחברת ג'נסיס – החברה המובילה בישראל למיתוג עסקי עבור בעלי עסקים, ולה ניסיון של שנים ארוכות בתחום. החברה מתמחה במתן פתרונות מיתוג עסקי מתקדמים, זאת באמצעות צוות מקצועי מהשורה הראשונה אשר יידע להעניק פתרונות אישים ומותאמים במיוחד לכל בעל עסק.

אולי תאהבו גם את

מודיעין עסקי
מה התועלת במודיעין עסקי?

עולם העסקים הוא עולם מורכב ומאתגר, המחייב אותנו להתפתח כל העת ולשמור על חדשנות ופרמטרים שיציבו אותנו בקדמת עולם העסקים. כך, אחת הדרכים היעילות לשמירה

קראו עוד »