חיפוש

מלון פשוט ויפהפה על האי הקסום

ויקינג נייצ'ר ריזורט הוא אתר נופש בדירוג 3 כוכבים שנמצא על קו המים באי קופיפי. במקום תמצאו וילות וחדרים בעיצוב מקומי, אותנטי ופשוט שיתנו לכם תחושה של חיבור לטבע. במקום מציעים מגוון עיסויים ויש גם מסעדה עם תפריט מגוון.

תוכלו להגיע אל המים של חוף ויקינג תוך כמה צעדים. זהו חוף יפה במיוחד עם דגים טורפים ושוניות אלמוגים. תוך 5 דקות תוכלו להגיע מאתר הנופש אל חוף לונג, שידוע בזכות החול הלבן הרך והנופים המצוינים. זהו אזור מעולה לשנורקלינג.

המלון נמצא במרחק של ק"מ אחד ממפרץ או פו ובמרחק ק"מ וחצי מפיירט איילנד אדבנצ'רס. אל מערות ויקינג תצטרכו לנסוע 4.7 ק"מ ואילו אל טונג קייפ – 7 ק"מ. נקודת התצפית של פיפי נמצאת במרחק שעה הליכה ואל מזח טון סאי אפשר להגיע תוך 25 דקות הליכה. משם תוכלו להגיע אל אי הבמבוק ואל פי פי ליי בשייט של 45 דקות. נמל התעופה הבינלאומי קראבי נמצא במרחק של 47 ק"מ ונמל התעופה הבינלאומי פוקט במרחק של 67 ק"מ.

 

מה במלון?

בויקינג נייצ'ר ריזורט תוכלו לבחור בין חדרים ווילות. כולם מעוצבים בסגנון תאילנדי מסורתי עם קירות במבוק, רהיטי עץ ודקורציה מקומית. לכל היחידות יש מרפסות עם ערסל ומיזוג אוויר. הם מצוידים גם בטלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מיני בר וקומקום חשמלי. בחדר הרחצה הפרטי יש מקלחת, מוצרי רחצה על חשבון הבית, מייבש שיער ומגבות. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם.

 

אטרקציות ופסיליטיז

במסעדת האתר מגישים כל יום ארוחת בוקר טריה שמוגשת במזנון. בשאר היום אתם מוזמנים לבחור מתוך תפריט שמשלב אוכל תאילנדי מקומי ומסורתי, לצד מנות בינלאומיות מוכרות ופירות ים. תוכלו להעביר את הזמן במשחק ביליארד או בגינה היפה של המלון.

הצוות של ויקינג נייצ'ר ריזורט ישמח לתת לכם מידע, עצות והמלצות על האי. בעמדת התיירות יסייעו לכם עם רישום לסיורים ופעילויות שונות וגם בריכת כרטיסים לאטרקציות ולהסעות. במקום ניתנים שירותי מכבסה ואחסון מזוודות ויש גם חניה בחינם.

חדר מעוצב
חדר מעוצב

 

אולי תאהבו גם את

נהר
בירת חבל טוסקנה

פירנצה, בירת חבל טוסקנה, היא אחת הערים המיוחדות והקסומות באיטליה, לא סתם בחרו בה לאונרדו דה וינצ'י, מיכאלאנג'לו, רפאל, בוטיצ'לי, גלילאו גליליי ואמנים ומדענים איטלקים

קראו עוד »