חיפוש

מנגל משפחתי מומלץ

סוגי המנגלים השונים מספקים חוויות שונות, על האש מוצלח מחייב גריל מוצלח, קיימים בשוק מנגלים רבים כל כך שהצרכן הפשוט, וגם זה המתוחכם, עלול להסתבך בבואו לבחור את המנגל לבית שלו, לכן ננסה להמליץ על מנגל משפחתי מומלץ.

סוגי המנגלים השונים

תחילה ננסה להבין מה ההבדלים בין סוגי המנגלים שקיימים כיום בשוק. כיום, ישנם שלושה סוגי מנגלים עיקריים, מנגל פחם, מנגל גז ומנגל חשמל.

מנגל פחם – שפים וחובבי בשר מושבעים יטענו שאין כמו בשר שמגיע מגריל פחם, הטעם שלו מעושן יותר, לעיתים עסיסי יותר ובאופן כללי חווית הגריל שהוא מספק מהנה וטעימה יותר. החיסרון העיקרי בהחזרת מנגל פחם היא הנוחות, כדי להתחיל לצלות את הבשר יש להדליק את הפחם, לשמור על חום אחיד במהלך הצלייה ולדאוג להחליף אותו במידה והפחמים כובים. בנוסף מנגל הפחם יוצר יותר לכלוך ופיח במהלך הצלייה ואם אתם מתכוונים לשים את המנגל במרפסת או בגינה חסומה זה עלול להסריח את הבית.

מנגל גז – פיתרון קל ופשוט, מנגל הגז מאפשר צלייה מהירה, שליטה מצויינת בטמפרטורת הצלייה ובאופן כללי שליטה גדולה יותר של הגרילמן בבשר, את צליית הבשר ניתן להתחיל באופן מיידי והתוצאה שהוא מספק דומה למדי לתוצאות שמתקבלות ממנגל הפחמים. אחד החסרונות של מנגל הגז הוא העובדה שהוא צורך גז, אם אין לכם חיבור קבוע לגז בבית אז תצטרכו להתעסק עם בלוני גז והחלפתם עם סיום הגז בבלון.

מנגל חשמלי – לרוב פיתרון שמתאים יותר לדירות סגורות, החיסרון הגדול ביותר של מנגלים מהסוג הזה הוא העובדה שהצלייה שלהם לא אחידה, לעיתים חלקים מסויימים של הבשר נשרפים בעוד שחלקים אחרים עוד לא התבשלו. בנוסף רבים פחות אוהבים בשר שנצלה בגריל חשמלי מכיוון שהבשר לא עובר את החריכה שעובר בשר שנצלה מעל אש גלוייה.

למידע נוסף

דגשים לבחירת גריל

גודל – אחד מהאספקטים החשובים ביותר בבחירת גריל הוא גודלו, משפחות גדולות שנוהגות לארח יצטרכו גריל גדול יחסית, אם מדובר בגריל גז אז לפחות אחד בעל ארבעה מבערים, אם מדובר בגריל פחם אז לפחות אחד עם שטח פנים שיתאים לעשרה סטייקים גדולים. אם אתם נוהגים להכין מנגל בבית ובכמויות קטנות יחסית תוכלו להסתפק בגריל גז עם שני מבערים ובגריל פחם עם שטח פנים שמתאים לארבעה סטייקים גדולים.

מבנה – חשוב לבחור בגריל שבנוי מחומרים איכותיים, החומר המומלץ ביותר הוא אלומינום, זה חומר עמיד יחסית לאש ולחום בניגוד לניקל שחלק מהמנגלים הזולים יותר עשויים ממנו ושמתקלף ומתפורר לאחר זמן מה.

מחיר – מחירי המנגלים משתנים מאוד, מנגל פחמים פשוט יכול לעלות גם 30 ו-40 שקלים ומנגל גז איכותי יכול להגיע למחירים של 15 ו-20 אלף שקל, לכן בבואכם לרכוש מנגל לבית חשוב שתקבעו תקציב מוגדר ועל פיו תבצעו את החיפוש.

אולי תאהבו גם את

מתקינים
מתי מחליפים את הדוד?

פתחתם את הברז, וגיליתם שהמים החמים לא מגיעים? או שפתחתם את הדוד ומיד נוצר קצר חשמלי? סימן שככל הנראה יש בעיה בדוד שלכם. חשוב לדעת

קראו עוד »
אישה שוכבת במיטה
איפה כדאי לקנות מיטות?

אם הגעתם למאמר הזה כנראה שאתם עומדים לעבור דירה בקרוב או שאתם לקראת שיפוץ הדירה הנוכחית שלכם. כחלק מהשיפוץ או העיצוב המחודש שאתם עורכים בדירה,

קראו עוד »