חיפוש

ניהול פרויקט תמ"א 38 באמצעות תוכנה לניהול פרויקטים

פרויקט תמ"א 38 הוא פרויקט מורכב אשר עלול לקחת שנים רבות. יחד עם זאת, ניתן להקל על ביצוע הפרויקט באמצעות אמצעים דיגיטליים פורצי דרך אשר מאפשרים לנהל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, בדרך יעילה ובשקיפות מלאה. להלן כל הפרטים.

תמ"א 38 – אישור והאצה של תוכניות

לאור מצוקת הדיור החריפה במדינת ישראל, החלה המדינה לקדם תוכניות של תמ"א 38, אשר נועדו במקור לצורך חיזוק מבנים אשר נבנו לפני שנות ה 60, אולם כיום פרויקטים מן הסוג הזה מיועדים גם בעבור אלו אשר רוצים לרכוש דירה, או לשדרג את הדירה הקיימת. למעשה, בכל רחבי הארץ נבנים מאות פרויקטים, כאשר ע"פ ההערכות בשנים הקרובות מדינת ישראל תאיץ את אישורי התוכניות ותפחית את החסמים הבירוקרטים הרבים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בפרויקט מורכב מאוד לביצוע, החל משלב התכנון ועד לשלב הבנייה עצמה, ועל כן חשוב לעבוד רק עם חברה מקצועית אשר בקיא בתחום של ביצוע פרויקט תמא 38.

vintage car
vintage car

מעוניינים לבצע בבניין שלכם תמ"א 38? רק באמצעות חברה מקצועית

כאמור, אנו שומעים לא מעט בתקשורת אודות פרויקטים של תמ"א 38 אשר הופסקו באמצע או לא נמסרו בזמן לדיירים, וזאת כתוצאה מעבודה עם קבלנים שרלטנים אשר מבטיחים הבטחות ללא כיסוי. על כן, אם אתם לקראת ביצוע פרויקט של תמ"א 38, ישנה חשיבות רבה לעבודה עם חברה מובילה בתחום, כמו חברת מרום הנדסה אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום, וזאת לאור השלמה של מאות פרויקטים של תמ"א 38 בכל רחבי הארץ, במועד אשר נקבע ובסטנדרט הבנייה הטוב ביותר בישראל. צוות המומחים של החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יעניק לכם ליווי אישי לכל אורך התהליך, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם בחירה בחברה מובילה אשר תלווה אתכם באופן מקצועי בכל שלב בתהליך, עד לשביעות רצונכם המלאה. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר במספר 03-9401039.

ניהול תמ"א 38 באמצעות תוכנה

על מנת לנהל את הפרויקט בשקיפות מלאה, כמו גם בדרך נוחה וקלה, פותחו אמצעים טכנולוגים פורצי דרך אשר מאפשרים לנהל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, כך שכל פרט יהיה גלוי. כיום, החברה אשר משווקת את התוכנה הזו היא חברת MAX WEB אשר משווקת ומייצרת מערכות לניהול, שליטה ואחזקה באופן יעיל ופשוט. החברה, אשר נחשבת למובילה בתחומה מאפשרת לכם לנהל את הפרויקט של תמ"א 38 באופן מיטבי, כך שכל המידע שלכם לגבי הפרויקט מאוחסן בסביבת ענן, כמו גם ממשק ניהול קל אשר מאפשר לשלוט על התוכנה מכל מקום, גם אם אתם בבית או במשרד. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://maxweb.co.il  השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם לקבלת ייעוץ ראשוני.

אולי תאהבו גם את