חיפוש

טיפים לקניית ארון פתיחה וארון הזזה וההבדלים ביניהם

כשאנחנו מעצבים בית, משרד או כל חלל אחר, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כמה רהיטי חובה. בין שלל הרהיטים, ניתן בהחלט להצביע גם על ארונות בתור רהיט חובה שיוכל לשמש אותנו למגוון שימושים. בין אם תשימו בתוכו בגדים ובין אם תשתמשו בו לסידור קלסרי העבודה שלכם, כדאי  שתבחרו ארון שיוכל לשמש אתכם בצורה יעילה הן מבחינת כמות הדברים שהוא יכול לאכלס, והן מבחינת הנראות שלו. אז במה כדאי לבחור – ארון פתיחה או ארון הזזה? הכנו לכם כמה הבדלים שכדאי להכיר.

 

קניית ארון פתיחה – יתרונות וחסרונות

ארון פתיחה הוא ארון שכולנו מכירים. הוא ארון פשוט ולא מתחכם, שהתפעול שלו קל ונוח. ארון פתיחה מגיע בדרך כלל עם בין שתיים לשלוש דלתות פתיחה, ולפעמים גם עם כמה מגירות. מאחורי הדלתות של ארון פתיחה תוכלו למצוא גם מדפים מסודרים וגם מוטות תלייה, בהתאם לרצון שלכם, כך שתוכלו להשתמש בו למגוון צרכים.

לעומת זאת, לארון פתיחה יש עקב אכילס קצת בעייתי, והוא המקום שהוא תופס. ברגע שהמנגנון של ארון פתיחה עובד על שיטת פתיחת הדלת, למעשה יש צורך בהשארת מרחב לדלת שאמורה להיפתח. העניין הזה תופס מקום נכבד בחדר, ולכן חשוב לקחת אותו בחשבון.

 

קניית ארון הזזה – גם לו יש יתרונות וחסרונות משלו

ארון הזזה שונה באופן הפעולה שלו מארון פתיחה. ארון הזזה עובד עם דלתות שיכולות לנוע ממקום למקום, וכך הן מתחלקות בקלות מצד ימין לצד שמאל, וההיפך. היתרון הברור של ארון הזזה הוא עצם העובדה שהוא לא דורש את אותה פתיחת הדלתות, כמו בארון פתיחה, ולכן הוא יכול להסתפק במקום יחסית מצומצם.

לעומת זאת, יש לו גם חסרון גדול שניתן להצביע עליו בקלות – המחיר שלו. כאשר שמים את המחיר של ארון פתיחה אל מור המחיר של ארון הזזה, מגלים שהמחיר של ארון הזזה יקר יותר באופן משמעותי, ולכן רבים נותרים ללא ברירה אמיתית אלא לוותר על קנייתו.

 

שנראה קצת מספרים?

המחיר של ארון פתיחה ינוע בדרך כלל בין 2,000 ש"ח ל-3,000 ש"ח, לעומת ארון הזזה שמחיר יכול להגיע גם ל-5,000 ש"ח ויותר. לכן, קטגוריית המחיר צריכה להוות גורם משמעותי בזמן הבחירה שלכם בין ארון פתיחה לבין ארון הזזה.

 

ארון פתיחה, ארון הזזה – מה שלא תבחרו, הוא חייב להיות איכותי

בין אם תבחרו באחד ובין אם באחר, שניהם צריכים להיות איכותיים ולהעניק לכם אפשרות שימוש של שנים ארוכות. על מנת להבטיח את האיכות, כדאי להכיר את חברת ULIWOOD. חברת ULIWOOD מציעה מגוון רחב של חדרי ארונות, סוגים שונים של ארון פתיחה וכן מגוון של ארונות הזזה. עם ULIWOOD אתם מבטיחים לעצמכם איכות, מחיר הוגן והכי חשוב – שקט נפשי.

 

ארונות פתיחה
ארונות פתיחה

אולי תאהבו גם את

מתקינים
מתי מחליפים את הדוד?

פתחתם את הברז, וגיליתם שהמים החמים לא מגיעים? או שפתחתם את הדוד ומיד נוצר קצר חשמלי? סימן שככל הנראה יש בעיה בדוד שלכם. חשוב לדעת

קראו עוד »
אישה שוכבת במיטה
איפה כדאי לקנות מיטות?

אם הגעתם למאמר הזה כנראה שאתם עומדים לעבור דירה בקרוב או שאתם לקראת שיפוץ הדירה הנוכחית שלכם. כחלק מהשיפוץ או העיצוב המחודש שאתם עורכים בדירה,

קראו עוד »
גחלים
מנגל משפחתי מומלץ

סוגי המנגלים השונים מספקים חוויות שונות, על האש מוצלח מחייב גריל מוצלח, קיימים בשוק מנגלים רבים כל כך שהצרכן הפשוט, וגם זה המתוחכם, עלול להסתבך

קראו עוד »