חיפוש

ייצוג בתביעות מול חברת הביטוח

על אף תשלום הפרמיה החודשית הקבועה לחברות הביטוח השונות, תהליך התביעה מולם בעת קרות המקרה הביטוחי, עלול להתגלות כתהליך מתיש ומסורבל למדי, המחייב ייצוג של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום

 

לחלוק בסיכון עם חברות הביטוח

החשש מפני העתיד הלא ברור, העלול להביא עלינו מקרים קטסטרופליים כמו תאונות דרכים, נזקי טבע ומקרים בריאותיים שונים, מביא את כולנו לרכוש ביטוחים כאלו ואחרים, כאשר חלקם אף מוגדרים כביטוחי חובה, דוגמת ביטוח חובה לרכב וביטוח חיים למשכנתא.

כך, תמורת תשלום פרמיה חודשית קבועה, המשתנה בהתאם להרכב הפוליסה ותנאי חברות הביטוח, חברת הביטוח מוכנה לחלוק אתכם בסיכון העתידי ולשלם לכם בעת קרות מקרה הביטוח פיצויים מוסכמים. אך האם מדובר בתהליך כל כך פשוט כמו שזה נשמע?

 

המורכבות של תביעת ביטוח

פוליסת ביטוח מהווה חוזה משפטי לכל דבר ועניין ולכן, חשוב לקרוא ולהבין את הסעיפים והחריגים השונים הקיימים בפוליסה שרכשנו, כדי להבין מתי אנחנו נהיה זכאים לפיצוי כספי ואלו מקרים לא ייחשבו כאירוע ביטוחי, כפי שתוכלו לראות באתר https://fclaw.co.il.

במרבית ככל המקרים, הפוליסות ותנאיהן מנוסחות בלשון משפטית שאינה ברורה לכל אדם, כך שרבים מאיתנו כלל לא מודעים באילו מקרים ניתן לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את הפיצויים המגיעים לנו. מלבד זאת, חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את הפיצויים, כשהן נוטות להערים קשיים שונים ולחקור לעומק כל מקרה תביעה.

 

האם ניתן להיעזר בייצוג בעת תביעה מול חברת הביטוח?

מורכבות תהליך התביעה, הן מבחינת תהליך הגשת התביעה עצמה והן מבחינת הבנת התנאים וסעיפי הביטוח השונים, מביאים פעמים רבות לכך שהתביעה נמשכת זמן רב ואף נדחית לגמרי, כך שלעיתים, אנשים נרתעים מלממש את הזכויות המגיעות להם על פי תנאי הפוליסה.

כדי להימנע ממצב כזה ולמקסם את הזכויות והפיצויים המגיעים לכם, מומלץ בהחלט להיעזר בייעוץ מקצועי לפני הגשת התביעה, כדי להבין האם אכן יש עילה לתביעה ומה גובה הפיצויים המגיעים לכם, זאת בנוסף לאפשרות הקיימת לערער דחיית התביעה.

 

עורך דין חברות ביטוח

הזכרנו כי פוליסת הביטוח מהווה חוזה משפטי לכל דבר ועניין ובהתאם לכך, אחת האפשרויות העיקריות לייצוג מקצועי בעת תביעה מול חברת הביטוח, היא באמצעות עורך דין חברות ביטוח מקצועי ומנוסה.

באמצעות עורך דין חברות ביטוח מקצועי, המכיר את לשון החוק והניסוחים המשפטיים של תנאי הפוליסה וסעיפיה, לרבות דרכי ההתנהלות המומלצות מול חברות הביטוח, תוכלו להבטיח לעצמכם כי סיכויי ההצלחה של התביעה שלכם יהיו גבוהים במיוחד.

 

תובעים את חברת הביטוח? אל תעשו זאת לבד

ראינו אם כן, כי החשש מפני מקרי קיצון והוצאות כלכליות לשיקום הנזקים, מביאים אנשים רבים לרכוש פוליסות ביטוח שונות, אשר תמורת תשלום פרמיה חודשית, יעניקו לכם תגמולי ביטוח בעת קרות האירוע הביטוחי.

יחד עם זאת, תהליך התביעה למימוש הזכויות המגיעות לכם, אינו תהליך פשוט כל כך, הן בשל חוסר ההבנה והבקיאות בתנאי הפוליסה והן בשל מורכבות תהליך הגשת התביעה, כאשר אחת האפשרויות המרכזיות למקסום הצלחת התביעה היא ייצוג עורך דין חברות ביטוח.

תביעות נגד חברת הביטוח

אולי תאהבו גם את