חיפוש

5 פריטים מפתיעים שאפשר להכין מבטון

בטון הוא חומר שניתן לחשוב ששימושו היחידי הוא בנייה, אך צבעו האפור הנקי והקלאסי יכול לשמש לאין ספור רהיטים דקורטיביים, סטייל מינימלי ואלגנטי שניתן לראות היום במלונות הבוטיק היפים ביותר. הבטון נכנס לתחום העיצוב בשנים האחרונות ושינה לגמרי את כללי משחק.

 

כשאפור וירוק נפגשים

קטנות וגדולות גבוהות ונמוכות, באפור קלאסי, נקודות ופסים. האדנית הזו היא רהיט בפני עצמה ומשדרגת כל מדף, שולחן או מדרגה. האפור הטבעי ביחד עם הירוק נותן מראה אלגנטי וקלאסי שמשנה כל משטח שעליו הוא מונח, בתקציב נוח ומאמץ מנמלי. ניתן למקם בפנים פרחי פלסטיק או סוקלנט, ולמקם מעל אבנים לבנות קטנות ולשדרג את העציץ עוד יותר.

 

רהיטי קיר

רהיטי קיר הם פריט חובה לכל מי שדואג לעיצוב הבית שלו- תמונות ומסגרות, מוביילים ומנורות, רהיטי קיר ותלייה משדרגים גם את החלל המשעמם ביותר וקיימים רהיטי קיר המתאימים לכל כיס. טרנד הבטון המינימליסטי הגיע גם לכאן וניתן לפגוש אותו בעיקר בבתי יוקרה החומר כבד ואגרסיבי אך עם מראה עדין וקלאסי וניתן להכין ממנו הממסגרות לתמונות, שלטים ואפילו מזוזות. החומר העבה בצבעי המט מוסיף לכל קיר ודלת.

 

גופי תאורה

גופי תאורה כשלעצמם מוסיפים אור וחיות בכל סלון, וקשה מאוד למצוא מנורות שולחן שונות ומיוחדות, ולכן הפתרון המושלם למקוריות ויופי הוא הבטון- החומר הכבד אולי לא יתאים לתלייה מהתקרה אך ללא ספק ישתלב מצוין כמעמד למנורת שולחן עם עציץ לצד המיטה. ניתן להשיג גופי תאורה מיוחדים ועדינים אצל https://d-a-r-y-a.store. את גופי התאורה ניתן לשלב על שידת הסלון, במזנון או על מדף לצד פריטי אומנות נוספות או ספרים.

 

כלי בית

מצלחות, כוסות, פריטים לחדר האמבט ורהיטים דקורטיביים קטנים וגדולים. ניתן לשלב צלחת גדולה במרכז השולחן לפירות, כלים דקורטיביים שניתן להניח על הריצפה או על עדן החלון. כלי הבית העשויים בטון אולי לא מתאימים לאכילת טוסט אך נראים מדהים כתוספת לחלל הבית המעוצב. לא משנה אם טעמכם האישי הוא פרוע או עדין, מבולגן או נקי, האפור משתלב בכל סגנון וטעם ונותן טאצ׳ של סטייל נקי.

 

מגשים ותחתיות

החל מסט תחתיות לכוסות ועד מגשי אוכל מעוצבים ומשולבים עם עץ. שניהם אולי תוספות קטנות לעיצוב הבית, אך כמו שנאמר ״היופי הוא בפרטים הקטנים״, וכל אירוח יכול להיראות הרבה יותר יפיפה עם סט כלי בטון מהודר שישדרג לגמרי את ארוחת החג, הבראנץ׳ או אפילו את ארוחת הבוקר הפשוטה ביותר בגינה.

כנראה שחובבי העיצוב מבינכם לא הופתעו מכמות הדברים שניתן להכין מבטון אך אלו שכן- חפשו בגוגל, בפינטרסט ובבוקינג ותשאבו השראה מהבתים והמלונות היפים בעולם המעוצבים על טהרת הבטון, והביאו אותו לסלון שלכם.

בֵּטוֹן

 

 

אולי תאהבו גם את

ביטוח מזוודות בחו_ל
ביטוח מזוודות בחו"ל

ביטוח מזוודות הוא סוג של ביטוח נסיעות המכסה את המטייל במקרה של אובדן, גניבה או נזק למזוודותיו. ביטוח זה חשוב במיוחד עבור נוסעים הנושאים עימם

קראו עוד »
להדפסה על  PVC
כמה עולה הדפסה על ?PVC

הדפסה על PVC הפכה לפופולרית בשנים האחרונות בשל התכונות הייחודיות שלה. כמו כן, PVC מתאים למגוון רחב של יישומים, החל משילוט וכרזות ועד אריזה וחומרי

קראו עוד »
שטיחים
איך בוחרים חברת שטיחים?

חברות שטיחים מייצרות שטיחים ברמות שונות ומסוגים שונים. לכן כדאי למצוא את השטיח המתאים לכם, באמצעות חברת שטיחים איכותית. בעת בחירת שטיח לבית, צריך להתחשב

קראו עוד »
לחשב קצבת ילד נכה
איך מחשבים גמלת ילד נכה?

הביטוח הלאומי אמור להיות רשת הביטחון של כולנו. אנחנו משלמים מדי חודש דמי ביטוח לאומי, בין אם אנחנו עצמאים ובין אם אנחנו שכירים. זאת מתוך

קראו עוד »