חיפוש

הכירו את האטרקציות המסוכנות ביותר

אטרקציות מהוות הזדמנות מצוינת להשתחרר ולבלות. עם זאת, חלק מהאטרקציות עלולות להיות מסוכנות, במידה ולא מקפידים על כללי בטיחות. להלן אטרקציות בולטות אותן תוכלו לקבל במסגרת יום גיבוש וכן כללי הזהירות אשר יבטיחו את בטיחות ההפעלה.

אטרקציות – מעבר על כללי בטיחות

כיום כל אירוע אשר מכבד את עצמו חייב להתבסס על אטרקציה מרכזית, כאשר האטרקציות הפופלריות ביותר הן אטרקציות המשלבות אקסטרים. אם בחו"ל אנו רוכשים ביטוח ייחודי לצורך אטרקציות, גם בישראל חשוב בכל אטרקציה לקרוא היטב את כללי הזהירות, כל זאת בכדי להימנע מפציעות או פגיעות אשר עשויות להתרחש במסגרת ההפעלה. אם אתם מתכננים בקרוב הפעלה ושוקלים מהי הדרך הטובה ביותר להבטיח את בטיחות השימוש, להלן מספר אטרקציות מסוכנות ובולטות אותן תוכלו לאמץ לקראת האירוע או יום הגיבוש שלכם.

גימבורי
גימבורי

הכירו את האטרקציות המסוכנות ואת כללי הזהירות הנוגעים להן

  • טיול רייזרים – טיול רייזרים הינו טיול אקסטרים אשר נעשה באמצעות כלים ממונעים המתאימים לתנועה בשטח. מדובר בכלים מסיבים בהם ניתן להשתמש לצורך טיול שטח, אולם ללא מעבר על כללי זהירות בנהיגה נכונה עשויים להתרחש תאונות של התהפכות או התנגשות בין הכלים. לכן, חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית לה צוות מיומן אשר מעביר הדרכות לגבי נהיגה בטוחה, כמו גם מבצע הפקדה של רישיון הנהיגה במשרדי החברה. בנוסף, יש להשתמש בציוד מתאים הכולל קסדה, ובעת הנסיעה לוודא כי כולם חגורים. העלייה לכלי ניתנת בעבור שני אנשים בלבד, כמו גם לשמור על מרחק סביר בין כלי הרכב.
  • קיר טיפוס – מאז עלתה לאוויר התוכנית נינג'ה ישראל כבש ספורט האקסטרים את לבבות הישראלים, ולא בכדי. טיפוס קירות מהווה הזדמנות מצוינת לאתגר את הגוף ולמתוח אותו אל הקצה, אולם מדובר גם באטרקציה מסוכנת אשר עלולה להשתבש כתוצאה מנפילה מהמתקן, כתוצאה מאי רתימה נכונה. לכן, בעת עלייה לקיר הטיפוס יש לוודא כי אתם רתומים כהלכה וכי ישנו איש מקצוע אשר מפקח על תהליך העלייה, כל זאת בכדי להבטיח כי העלייה והירידה מהמתקן תהיה בטיחותית ונכונה.
  • מתנפחים – אחד הטרנדים החמים בענף האירועים הוא ללא ספק השכרת מתנפחים. למעשה, ניתן לבצע הזמנה של מתנפחים להשכרה בירושלים ובאזורים נוספים בארץ בעלויות כספיות נוחות, כל זאת בכדי לארגן הפעלה ייחודית המשלבת טעם של ילדות ולא מעט הוצאת אנרגיות. על מנת להבטיח כי הפעילות במתנפח תתבצע באופן הטוב ביותר, חשוב לוודא כי על המתנפח עולים מספר המשתתפים כפי שמצוין ע"פ העלון לצרכן, וכי אף אחד לא נכנס למתקן עם כלים חדים – וזאת לאור העובדה כי ילדים ומבוגרים עלולים להיפצע או להיפגע בעת הקפיצות על המתנפח, כמו גם בירידה. הקפדה על כללי זהירות היא חיונית לצורך האטרקציה הזו.

אולי תאהבו גם את

נהר
בירת חבל טוסקנה

פירנצה, בירת חבל טוסקנה, היא אחת הערים המיוחדות והקסומות באיטליה, לא סתם בחרו בה לאונרדו דה וינצ'י, מיכאלאנג'לו, רפאל, בוטיצ'לי, גלילאו גליליי ואמנים ומדענים איטלקים

קראו עוד »