חיפוש

טיול או חגיגה – מה עדיף בבת מצווה?

מזל טוב ! התינוקת שלכם או-טו-טו בת מצווש. מצד אחד אתם באופן ברור נרגשים אבל מצד שני נשאלת השאלה מה עושים? איך חוגגים את המאורע שבאופן שכולם יהיו מרוצים ובקיצור – האם להזמין טיול משפחתי בחו"ל או לעשות חגיגה באולם שמחות?

אולי תופתעו לדעת אבל יש גם אפשרות אחרת שמאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות: גם טיול בחו"ל כמו שהילדה רוצה וגם חגיגה משפחתית כדי להשביע את רצון הסבתות.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – אמנם בת מצווש יש רק פעם בחיים וההוצאות בהתאם אבל לא כאן. הפשרה הזו למרות שכוללת שני אלמנטים שווה לכל נפש וכיס, כך שאתם לא צפויים לפשוט רגל, יד או כיס.

 

איך עושים את זה?

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת קלה במיוחד. להזמין מקום במסעדה לאירועים (עדיף מסעדה לאירועים בתל אביב הודות למיקום המרכזי) ומשם להמשיך לטיול בחו"ל באמצעות הזמנת מוניות לבן גוריון ישר מהאירוע.

זה אולי נשמע על פניו מסובך אבל במציאות זה פשוט מאוד. כל שעליכם לעשות הוא למצוא מסעדה שבה ניתן לקיים אירועים שונים שנמצאת על ציר תחבורה ראשי (כדי שהדרך שלכם לנתב"ג תהיה מהירה).

 

יש חיה כזאת?

עכשיו זה השלב שבו אנחנו מפתיעים אתכם כי בהחלט יש מקום כזה – מסעדת התרנגול הכחול בתל אביב. במסעדה לא רק ניתן לקיים אירועים כמו במסעדות אחרות, אלא הרבה יותר מכך.

במסעדה זו (בניגוד לאחרות) אתם יכולים לבחור לא רק את החלל שבו ייערך האירוע בהתאם למספר האורחים שלכם, אלא גם את אופי החלל בהתאם ליעד הטיסה:

  • חלל מנהרת היין עם שולחן האבירים שמהווה חדר פרטי לאירועים אינטימיים עד 50 איש, כך שאם אתם מעוניינים באירוע בסגנון רומנטי וביתי זה המקום עבורכם – במיוחד אם אתם מתכננים טיסה לטוסקנה מיד לאחר מכן.
  • חלל המסעדה הפנימי עם גינה הפוכה (גינה ששתולה בתקרה ולא באדמה) שמתאימה לאירוח של עד 120 איש – מה שמתאים לאירועים אמנותיים ואוונגרדיים שבסיומם טיסה ליעד סוריאליסטי, למשל הבית של דאלי ליד ברצלונה ועוד..
  • המרפסת רחבת הידיים של המסעדה שמשקיפה לנוף התל אביבי האורבני ושמתאימה לאירוח עד 130 איש, כך שהיא אידיאלית למי שמתכנן טיסה ליעד עירוני כמו ניו יורק, פריז או ברלין.

 

אירוע שהוא המתאבן המושלם

המשמעות היא שהאירוע שלכם יהיה המתאבן המושלם לטיול, כך שהחוויה תתחיל במסעדה, תימשך בנתב"ג ותסתיים רק עם החזרה הביתה.

והבונוס הגדול – בכל אחד מהחללים לעיל אתם לא רק תיהנו ממטעמיו של שף הצמרת שאול בן-אדרת, אלא תוכלו גם להיכנס לאווירה באמצעות מנות רלוונטיות. למשל, ריזוטו ופולנטה לטסים לאיטליה, תבשיל זנב שור לטסים לספרד ועוד.

עוד פרטים: https://mamy-le.co.il.

ילדת יום הולדת

אולי תאהבו גם את

אמן חושים מומלץ

לאחרונה נחשפנו לצערנו למצבים שבהם מכרים וקרובי משפחה שלנו הזמינו מפעילים לאירוע שלהם וגילו שהם עשו טעות. במקרה אחד, המפעיל הוזמן לאירוע חגיגות יום הולדת

קראו עוד »