חיפוש

יום הולדת עם קוסם – האם עדיף לחגוג בפנים או בחוץ?

ימי הולדת הם ימים קסומים שכל הורה רוצה שהילד שלו ייהנה בהם בצורה המקסימלית. אחד הדברים שעליכם להחליט בקשר ליום ההולדת של בנכם או בתכם הוא מה יכלול החלק הבידורי באירוע. במקרה שבחרתם ביום הולדת עם הופעת קסמים, כדאי לכם לקרוא את המדריך הקצר שלפניכם

 

מופע קסמים לילדים ליום ההולדת

קוסם ילדים הוא קוסם שיש לו התמחות בהופעות מול ילדים. קוסם מסוג זה יודע להנגיש את מופע הקסמים שלו לילדים בכל הגילים לפי רמתם המנטלית. בנוסף לכך, על קוסם הילדים לייצר מופע מקורי ומעניין שלא יחזור על עצמו יותר מדי ולא יהיה דומה מדי למופעים של קוסמים אחרים בשוק.

זאת מכיוון שההנאה של הילדים ממופעי קסמים יורדת בצורה דרסטית אם הם ראו בעבר את אותו מופע. בנוסף לכך, על הקוסם לדעת לחגוג עם כוכב או כוכבת האירוע את המאורע המשמח שאותו הם חוגגים, ולהפוך אותם למרכז המסיבה. שילוב של כל התכונות האלה יגרום לכך שמופע הקסמים של אותו קוסם יהיה ברמה גבוהה.

 

מה הדברים החשובים במופע קסמים לילדים?

לפני שתבחרו את מופע הקסמים ליום ההולדת של הילד או הילדה שלכם, כדאי שתבדקו מספר נושאים בנוגע אליו. האם המופע של הקוסם מכיל חלקים מקוריים או כאלה שאפשר למצוא בהרבה מופעי קסמים אחרים? האם הקוסם יודע ליצור קשר טוב עם הקהל, להצחיק, לרתק ולחגוג עם ילד או ילדת יום ההולדת? במקרה שהתשובה לשאלות האלה היא חיובית, אז תוכלו לדעת שעומד לפניכם קוסם שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

 

מה עדיף בפנים או בחוץ?

לאחר שבחרתם את הקוסם ומופע הקסמים שמתאימים לכם, עליכם לשאול את עצמכם איפה כדאי לקיים את ההופעה? בתוך מקום סגור או בחוץ באוויר הפתוח? התשובה לשאלה זאת תלויה בהרבה גורמים, החל ממזג האוויר וכלה במצב הרעש בשכונה שלכם.

אם אתם רוצים לקיים את ההופעה בחוץ והתנאים מתאימים לכך, קוסם איכותי יוכל לקיים את ההופעה שלו גם בתנאי שדה ובלי לפגוע באיכות המופע.

 

מה המחיר של הופעת קסמים שכזאת?

עלותה של הופעת קסמים מלאה, מקורית ואיכותית, בדרך כלל לא תפחת מסכום של 1200 שקלים. לעיתים עלותו של מופע כזה אף תגיע ל-1800 שקלים. אומנם קיימים בשוק קוסמים שמציעים הופעות בסכומים נמוכים יותר, אבל בדרך כלל מדובר בהופעות קצרות יותר, וכאלה שהינן באיכות נמוכה יותר.

 

בפנים או בחוץ -איפה כדאי לעשות מופע קסמים?

יום הולדת עם קוסם יכולה להיות חוויה נהדרת ומהנה במידה ובוחרים את הקוסם הנכון ואת מופע הקסמים הנכון לכם. חשוב להסתכל על מספר פרמטרים בכדי לבחון את הופעת הקסמים שאותה תרצו לשכור. מחירה של הופעת קסמים יכול לנוע מכמה מאות שקלים לכמעט אלפיים שקלים להופעה.

יום הולדת עם קוסם

אולי תאהבו גם את

אמן חושים מומלץ

לאחרונה נחשפנו לצערנו למצבים שבהם מכרים וקרובי משפחה שלנו הזמינו מפעילים לאירוע שלהם וגילו שהם עשו טעות. במקרה אחד, המפעיל הוזמן לאירוע חגיגות יום הולדת

קראו עוד »