חיפוש

פתיחת סתימה בניאגרה

יש כל כך הרבה דברים שיכולים להתקלקל בבית שלנו ולהפוך את היום לפשוט בלתי נסבל. אבל נדמה שהגרועה שבהם היא לחזור הביתה ולגלות סתימה ענקית בשירותים, שמשאירה אותנו חסרי אונים ויכולה בהחלט לגרום להרס רב, כולל של מכשירי חשמל יקרים במיוחד.

הריח, הנזק, ההתעסקות המעייפת- אין ספק שהיא זוכת התואר המפוקפק של התקלה המבאסת ביותר, אך היא גם עשויה להצביע על תקלה חמורה בביתכם שיש לטפל בה.

 

משהו כאן מסריח

אין חולק על כך שעדיף לגלות את מקור הסתימה לפני שהאסלה עולה על גדותיה. על אחת כמה וכמה אם מדובר באסלה יחידה בבית, לא רק שכל השירותים והמקלחת מוצפים ומעלים ריח רע, כעת גם האסלה לא תתפקד והבית פחות או יותר יושבת עד פתרון התקלה. בדיקה פשוטה של גילוי נזילות וסתימות פוטנציאליות עשוי למנוע את האירוע לפעם הבאה, שבהחלט אפשר להגדיר אותו כבלתי נשכח.

 

למה זה קורה?

אם בניאגרה ובשירותים עסקינן, אפשר לסכם את זה במשפט- כל מה שזרקנו חוזר לנקום. אחת הסיבות העיקריות לסתימות בניאגרה היא הצטברות שנגרמת מהשלכה מתמשכת של מגבונים, תחבושות היגייניות, ואפילו חיתולים- בעצם כל דבר בעל נפח שיכול להקשות על פעילות האסלה ובסופו של דבר להביא לסתימתה.

לכן חשוב להקפיד מאוד בנוגע למה שאנחנו משליכים אליה. כאשר מדובר בסתימה במקלחת למשל, הגורם העיקר לסתימות הוא הצטברות שיערות.

 

נסו להיות גיבורים

על אף הסיטואציה הבלתי נסבלת של דריכה בשירותים מוצפים וריחניים, רגע לפני שאתם מחייגים לאיש מקצוע, חשוב שתדעו שישנם מגוון פתרונות ביתיים לנסות ולפתוח את הסתימה בעצמכם. כלים כמו צינורות ברזל או פומפות  לצד שימוש בתכשירים כמו מסירי שומנים חזקים, עשויים בהחלט לתת מענה ולפתור את הבעיה.

אם מדובר בסתימה שלא מוגדרת כמורכבת, ייתכן ותוכלו להביא בעצמכם אל הגאולה ולשחרור הסתימה. אולם אל תמהרו לשמוח בטרם תגלו זאת.

 

איש מקצוע- ללכת על בטוח

על אף שסביר להניח שלא תוכלו להחמיר את המצב אם תבחרו לנסות ולפתור את הבעיה בכוחות עצמכם, ייתכן מאוד שיגיע השלב שבו תבחרו לפנות לאיש מקצוע. כך או כך, זה בהחלט לא המקרה לקחת את הזמן ומומלץ לפעול במהירות על מנת שהסתימה לא תחמיר את מצבה.

לאינסטלטור מקצועי יש את כל האמצעים הדרושים לפתוח את כל סוגי הסתימות, וסביר שיעשה זאת במהירות וביעילות הנדרשת. באמתחתו מכשירים כמו ביובית, דיזה וראש חיתוך- כאלה שלא ישאירו לסתימה סיכוי וזמן קצר לאחר פתרון הבעיה תוכלו להתפנות למלאכת הניקיון, החשובה לא פחות.

 

משתלם להזמין אינסטלטור

עלות טיפול בבעיה של סתימת ניאגרה היא כאין וכאפס לעומת ההשלכות של סתימה מורכבת שפוגעת במכשירי חשמל כמו מייבש או מכונת כביסה. פתיחת סתימה מורכבת ביותר תסתיים ב1,000 שקל לכל היותר, ובמקרה הפשוט ביותר בטווח 300 השקלים. אל תהססו ואל תתייאשו- סתימה פותחים במהירות!

גילוי נזילות
גילוי נזילות

אולי תאהבו גם את