חיפוש

תביעת ביטוח סיעודי למימוש זכויות מלא

אחד הדברים המפחידים ביותר שעשויים לקרות לנו הם מצבים של חוסר יכולות וחוסר אונים. אנשים עלולים להגיע למצב כזה בעקבות סיבות פיזיות או רפואיות. מצבים בהם אדם לא מסוגל לבצע פעולות תפקוד בסיסיות, מצריכים סיוע מיוחד שיאפשר לו לנהל שגרה מסוימת ולרכך את הפגיעה.

עם ביטוח סיעודי ניתן לקבל את השירותים הסיעודיים הדרושים וכן פיצוי כספי. הנה מה שצריך לדעת על תביעת ביטוח למימוש זכויות מלא.

 

מצבים בהם יש צורך בביטוח סיעודי פרטי

ביטוח סיעודי פרטי הוא אחד הביטוחים הפרטיים שניתן לעשות במדינת ישראל. באופן כללי, כל אזרח במדינת ישראל יכול לפנות אל חברת ביטוח ולעשות ביטוח כזה. הוא צריך לשלם סכום מסוים באופן חודשי אל חברת הביטוח, והיא בתמורה אמורה לסייע לו אם הוא יגיע אל מצב בו הוא זקוק לעזרת הזולת כדי לנהל שגרה מסוימת.

אנשים רבים עשויים להגיע למצבים כאלו, בהם הם לא יכולים לבצע פעולות מסוימות בעצמם. אנשים שעוברים תאונות עבודה קשות או תאונות דרכים, אנשים שלוקים במחלה חמורה או בתסמונת רפואית מסובכת ואנשים שספגו פציעה משביתה, זקוקים לפיצויים כספיים, שניתן לקבל מחברת הביטוח. כאן ניגשים לתביעת סיעוד מהביטוח.

 

הגשת תביעה

הגשת תביעה היא חלק משמעותי כאשר אדם זקוק לפיצוי הכספי עקב מצב סיעודי מחברת הביטוח. ללא הגשת התביעה, לא תוכלו לממש את הזכויות שמגיעות לכם. בסופו של דבר ביטוח סיעוד פרטי הוא לא חובה, אך אם אתם משלמים את דמי הביטוח בכל חודש, מגיע לכם לקבל את הזכויות השונות במידה ואתם זקוקים להן.

ניתן להגיש תביעות לביטוח קיום באופן מקוון. אל התביעה יש לצרף מסמכים רפואיים, בהם יוצג המצב הבריאותי שלכם והסיבה בגינה אתם לא מסוגלים לתפקד, וזקוקים לזכויות המגיעות לכם מחברת הביטוח.

 

זכויות שניתן לקבל

הגשת התביעה אל חברת הביטוח תאפשר לכם לקבל פיצויים כספיים. הפיצויים הכספיים יבואו לידי ביטוי בתשלום חודשי המשולם אל המבוטח שנמצא במצב סיעודי. גובה התשלום החודשי יהיה תואם למצבו ולצרכים השונים של המבוטח.

 

מה קורה אם החברה מסרבת?

ישנם מקרים בהם לאחר הגשת תביעה, חברת הביטוח מחזירה תשובה שלילית ומסרבת להעניק פיצויים למבוטח. במקרים כאלו, חברת הביטוח מחויבת לנמק את ההחלטה שלה. ללא נימוק, ניתן לבטל את ההחלטה בבית המשפט. בכל אופן, ניתן לערער על ההחלטה גם מול חברת הביטוח ולא רק בבית משפט.

 

מימוש זכויות באמצעות עורך דין

חברות הביטוח לא ממהרות לשחרר כסף לטובת הלקוחות שלהם. חברות הביטוח מחמירות לרוב, ולא באות לקראת הלקוח, שזקוק לכסף כמה שיותר מהר במקרים רבים. לכן, כאשר אתם מעוניינים להגיש תביעת ביטוח סיעוד אל חברת הביטוח, מומלץ לנסות לממש את הזכויות שלכם עם עורך דין מנוסה ורלוונטי, שיוכל לסייע במימוש הזכויות.

תביעת ביטוח סיעודי
תביעת ביטוח סיעודי

 

אולי תאהבו גם את