חיפוש

איך לשפר את הביטחון שלך בדייטים

עולם הדייטינג הוא ידוע כעולם לא פשוט, עם המון שיפוטיות ופסילת בני זוג פוטנציאלים על בסיס רושם ראשוני קצרצר. זה עולם של טורף ונטרף ואם אתה מקרין חוסר ביטחון לא יהיה לך סיכוי לצלוח את הדייטינג בשלום. אבל זה לא חייב להיות ככה – הנה כמה כלים שיעזרו לך להעלות את הביטחון העצמי וליהנות בדייט הבא שלך

 

אפקט הסופרמן

לפני שאתם יוצאים אל הדייט, הקדישו כמה רגעים לעמוד מול המראה עם הידיים על המותניים, החזה זקוף והסנטר מורם. זה נשמע מצחיק ובפעמים הראשונות מרגיש מזויף אבל עצם העמידה כך הוכחה כמעוררת ביטחון עצמי.

 

הביטחון מתחיל בידיעה שאתם יכולים

ניסיון רומנטי ומיני לא מוצלח יכול מאוד להוריד ביטחון, אבל זה לא חייב להיות ככה. אם אתם סובלים מאין אונות אין סיבה שהביטחון שלכם יהיה נמוך – אנחנו נמצאים בעידן בו יש ויאגרה ללא מרשם שאפשר להזמין באינטרנט באנונימיות ובקלות ולהבטיח שהגבריות שלכם תישאר איתנה גם ברגעים הקריטיים.

הידיעה שיש לכם אתכם את הויאגרה תיתן לכם ביטחון רב, ואם אתם לא מאמינים נסו פעם אחת ותגלו את העוצמה שיש בידיעה שאתם יכולים.

 

שפת הגוף אומרת הרבה

חיוכים, חיוכים ושוב חיוכים. אם יש משהו שהרבה אנשים נמשכים אליו זה הומור וחיוביות. אנשים נהנים להיות עם אנשים שמעודדים אותם, מצחיקים אותם או באופן כללי כיף להם איתם. הזכירו לעצמכם כל הזמן לחייך, גם על הדברים הקטנים ביותר. הפנים הרבה יותר יפים עם חיוך.

בנוסף שבו זקוף, זה תמיד משדר ביטחון, ואם אתם נוטים להזיע מרוב לחץ אולי כדאי לשקול ללבוש בגדים רחבים או מנדפי זיעה מתחת לבגדים. אפשר גם לכוון להיגש במקום עם מיזוג ובסמוך לאיוורור כדי שיסייע בנידוף הזיעה.

 

כן כן, לא לא

זכרו שאין מה להפסיד – אנחנו לא מדברים פה על שיחה הרת גורל עם הבוס על קידום או על הצעת נישואין. בסופו של דבר מדובר בדייט, ואין לכם מה להפסיד אם זה לא יצליח. אתם פה כדי לבדוק את האפשרות לקשר זוגי אבל כמו שהיא בוחנת אותך ככה גם אתה בוחן אותה ואתה שולט בסיטואציה לא פחות ממנה.

 

מותר להתכונן לדייט

אם אתם ממש לא סומכים על עצמכם וחושבים שתגמגמו בשיחה מרוב לחץ, או שהניסיון לימד אתכם שאתם תמיד חוזרים הביתה ונזכרים שלא סיפרתם על משהו ממש גדול שעשיתם שהיה יכול להתאים – אספו את כל החוויות האלה ביחד וכתבו לעצמכם נקודות שתקראו לפני דייטים: במה אתם חזקים, במה אתם טובים, מה אתם לא אוהבים, דברים מרכזיים בחיים שלדעתך חשוב שידעו עליך וכדומה.

בסופו של דבר דייטים יכולים להיות אכזריים אבל הם דרך טובה ללמוד להכיר את עצמך טוב יותר, לדעת לשדר את החוזקות שלך ולהבין מה אתה מחפש ורוצה.

איך לשפר את הביטחון שלך בדייטים
איך לשפר את הביטחון שלך בדייטים

אולי תאהבו גם את