חיפוש

מה הסיכונים בעבודה עם קרינה

מידע חשוב לגבי סוגי הקרינות הקיימים, האם אנו חשופים בפני סכנות? מתכננים לרכוש נדל"ן בקרוב? בררו עוד היום אם הנכס חשוף בפני קרינות שונות, חלקן מסוכנות לאדם וחלקן לא. אז מה הסיכונים בעבודה עם קרינה?

יכול להיות שאתם טכנאי רנטגן ויכול להיות שאתם לא עובדים עם מכשירים מקרינים, אך דבר אחד בטוח, קרינה עשויה להיות בכל מקום. בין אם אנחנו עובדים עם מכשירים מקרינים או לא, יכול להיות שאנחנו חשופים במהלך היום לפליטה של אנרגיה, המגיעה ממכשירים שונים בסביבתנו ואנטנות. אז מה הם באמת הסיכונים הכרוכים בעבודה עם קרינה? האם קרינה היא בכל מקרה מסוכנת לאדם ולסביבה?

עד כמה כדאי לי באמת להיזהר מקרינה?

בעוד שרובנו מודעים לכך שקרינה עשויה לפלוט חומרים מסרטנים, חלקנו האחר לא תמיד לוקח בחשבון בעיות אחרות אשר עשויות להיווצר כתוצאה מחשיפה לקרינה. חשיפה לקרינה עשויה לפגוע בפוריות של הגבר ושל האישה גם יחד, ובהחלט מדובר בנושא שאין להקל בו ראש.

בעוד שחלומם הנכסף של אנשים רבים הוא הקמת תא משפחתי, קל מאוד להבין מדוע אנשים נמנעים מלהיחשף לקרינה מזיקה. הרי אף אחד מאיתנו לא היה מעוניין לפגוע בפוריות שלו או שלה. במקרים רבים, אנשים רוכשים נכס נדלן רק לאחר שביצעו בדיקות רלוונטיות המאתרות קרינה.

תמרור
תמרור

 

פרויקטים חדשים של נדלן באזורים מופחתי קרינה

אין ספק, כיום, שיווק פרויקטים חדשים של נדלן מצריך הסתכלות גם בהיבט זה של קרינה. בעוד שבימים עברו אנשים מיהרו לרכוש נכסי נדלן מבלי לייחס משמעות לנושא זה של קרינה, היום התמונה היא אחרת לגמרי. במקרים רבים, אנשים נמנעים מלרכוש דירות או בתים באזורים בהם יש המון אנטנות או גרוע מכך, מפעלי ענק הפולטים קרינה מסוכנת.

הסיכונים בעבודה עם קרינה הם רבים, אך כך גם הם הסיכונים במגורים ליד מקורות מקרינים. בכדי להיות בטוחים שאינכם נחשפים לקרינה, ניתן לבצע סוגים שונים של בדיקות רלוונטיות. גיליתם כי הקרינה היא ברמותיה הגבוהות והמסוכנות? כדאי לשקול לוותר על רכישת הנכס.

 

כיצד מגלים קרינה ומאתרים את המקור שלה?

ישנן חברות המבצעות בדיקות קרינה למבנים, בין אם מבנים עסקיים או מבני מגורים. באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן לגלות את רמות הקרינה באזורכם ובתוך הדירה. תוכלו לגלות אם קיימת בדירתכם קרינה מסוכנת או לא, עד כמה היא חזקה ומה מקורה.

יש לציין כי במקרים רבים, בדיקות קרינה מתבצעות על ידי הקבלן הבונה את המבנה. יחד עם זאת, אנשים רבים בוחרים שלאר להסתמך על הקבלנים. במקרים אלו, בהחלט ניתן להזמין חברת המבצעת בדיקות קרינה למבנה. לאחר שתבצעו את הבדיקות הרלוונטיות, תוכלו להיות שקטים יותר. כדאי לזכור, על פי מחקרים מסוימים, קרינה עשויה גם להשפיע על מצב רוחם של אנשים ובעלי חיים.

לעוד פרטים היכנסו לכאן: http://www.xn--6dbgaolebo.co.il.

אולי תאהבו גם את