חיפוש

עומדת ללדת? טיפים מומלצים לזמן הלידה

אין כל ספק כי הרגע המרגש ביותר בחייה של כל אישה הוא רגע הלידה. יחד עם זאת, לעיתים עלולים להתרחש סיבוכים, אשר בגינן תוכלי להיות זכאית לקבלת פיצוי. להלן הטיפים החשובים ביותר שכל יולדת צריכה להכיר.

טיפים חשובים בעבור ליולדת העתידית

תהליך הלידה הוא תהליך מרגש ופלאי אשר מעמיד את האישה ברגעים לא פשוטים מבחינת הכאב. לצערנו, אנו עדים לכך שיש לא מעט מקרים בהם לידות הסתבכו וכתוצאה מכך נגרם נזק ליולדת או לילוד, כאשר במקרים נדירים גם במוות. לא תמיד מדובר בנזקים אשר נגמרו כתוצאה מטעות אנוש, אולם בשנים האחרונות ניתן לראות כי מוגשות יותר ויותר תביעות על רשלנות רפואית בזמן לידה. על כן, אספנו בעבורך מספר טיפים חשובים לקראת זמן הלידה, וזאת על מנת שתוכלי לדעת בוודאות מהן הזכויות שלך:

אישה בחודש מתקדם

  • היכרות מוקדמת עם הצוות המיילד – על מנת לעבור את התהליך הלא פשוט הזה הן מבחינה גופנית והן מבחינה רגשית ישנה חשיבות רבה להכרות עם הצוות המיילד. לרוב, לידות רגילות לא יהיו בנוכחות של רופא, אלא של מיילדת. במידה ואת עומדת ללדת באופן קיסרי, תוכלי להיוועץ עם הרופא עוד בטרם הלידה וזאת על מנת להכיר אותו כמו גם ללמוד על מהלך הניתוח. כיום, בכל בתי החולים בארץ מקיימים סיורים בעבור ההורים שבדרך ובו ניתנים הסברים מלאים לגבי תהליך הקליטה לקראת הלידה, מהלך הלידה וכו'. בדקי כי הצוות המיילד שלך הוא צוות מומחה, וכי בעת הצורך ישנו רופא אשר יוזנק להתערבות.
  • תיעוד מסמכים רפואיים – במשך כל תקופת ההיריון מומלץ לשמור על כל המסמכים הרפואיים אשר כוללים בדיקות דם, אולטרסאונד, חוות דעת של הגניקולוג ועוד. מומלץ לשמור את כלל המסמכים בתיקיה מסודרת, בייחוד אם את סובלת מרקע בריאותי אשר כולל סכרת או היסטוריה של הפלות קודמות.
  • הגעה עם אביזרים משלימים – הרגע בו את נכנסת לחדר הלידה הוא ללא ספק רגע מרגש ומותח, ועל מנת להקל על ההתרגשות הרבה מומלץ להביא איתך לחדר הלידה אביזרים אשר יעניקו לך נוחות מקסימלית כמו גם רוגע והם כוללים בין היתר רמקול עם מוזיקה שאת אוהבת, כרית נוחה, שמנים או נרות עם ריח נעים ועוד.
  • פנייה לעורך דין רשלנות רפואית – במידה ותהליך הלידה השתבש, את זכאית לקבלת פיצוי. על מנת לבדוק האם אכן בוצעה רשלנות רפואית, יש לפנות עו"ד רשלנות רפואית – הריון אשר מתמחה בתחום ולו שנים של ניסיון אשר יבדוק האם אכן בוצעה רשלנות רפואית, ומהו גובה הפיצוי אותו תוכלי לקבל. כיום, המשרד המוביל בתחום הוא משרד לענייני רשלנות רפואית פייל ושות' אשר נחשב לאחד המשרדים הגדולים בישראל בתחום. למידע נוסף היכנסי לאתר בכתובת https://www.df-law.co.il.

אולי תאהבו גם את